miiinis

Alla inlägg under april 2011

Av miiinis - 22 april 2011 21:19

Om 3 timmar å 50 min. är det precis 1 år sen jag voltade med bilen. Fatta hur den såg ut efteråt, helt ofattbart...


       


Jag har nog inte kollat på bilderna på 6-7 månader å helvete va jobbigt det var att kolla idag. Tårarna började rinna direkt å jag kännde tryck i bröstet, men fatta hur MIN bil såg ut. Jag vet, det är bara plåt men ändå, bilen jag var så stolt över när jag hämtade den, eller... nä, det var den första sorenton det, den här bilen var ett riktigt måndagsexemplar men den räddade livet på mej. Å tack gode gud för att jag inte hade Azlan med mej.


Puss å kram!

Av miiinis - 17 april 2011 09:53

Då har man varit in å hämtat dom nya glasögonen och, WOW, det var längesen jag såg SÅ bra. Det var lite ovant och, är än för den delen, att sätta på sig dom "stora" glasögonen. Har ju varit van små i typ 12 år eller nått   .  Men det är skönt att kunna byta mellan linser å brillor, i alla fall på kvällen när man börjar bli lite trött i ögonen.


Den här helgen har jag varit ledig å jösses så skönt, igår så skulle jag sova länge, det hade jag bestämt på fredagkväll å när tror ni jag vaknade då??? Jo, strax efter kl 8, suck! Vilken sovmorgon va?! Å det var samma sak idag men men, skulle jag bli lite pömsig så kan jag ju alltid gå å lägga mej en liten stund. Hade hoppats på kanonväder idag, så jag kunde gå ut å lägga mej på baksidan å sola lite, men det kanske blir bättre lite längre fram på dagen.


Nä, detta var allt för den här gången, kanske skriver mer i eftermiddag, det är ingen som vet. Men tills dess, ha en riktigt trevlig å underbar söndag


Puss å kram!

Av miiinis - 5 april 2011 09:42

Ja igår så var jag in till stan å beställde nya glasögon, eftersom dom jag har, har jag haft sen -99 så jag ser inte så där kanonbra med dom.  Använder ju inte glasögon så där jättemycket men det är ju skönt att kunna byta mellan linser å glasögon. Så det tar ca 10-14 dagar innan jag får hämta dom.


  

Det ena paret

  

Och det andra, bilderna är från www.specsavers.se


Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards