miiinis

Alla inlägg under augusti 2011

Av miiinis - 28 augusti 2011 09:48

Oj oj oj, nu är jag så där dålig på att uppdatera igen, men det är väl bättre sent än aldrig eller?!


Det har verkligen varit en kanonhelg, det började på fredagen med kräftskiva hos Tommy å Rebecca, superkul å supergod mat, tror nog att Tommy ska bli kock istället. Det var verkligen en hel lyckad kväll, kom i säng runt 03:30 och hör å häpna, jag var INTE dålig igår, skräll!!!!


Ringde till mamma å pappa runt 12 tiden igår, så dom kom ner å hämtade oss, var in på Klingan å handlade lite, ska ha mor å far på middag idag, åkte hem å då började den där jävla åskan att gå. Den höll på i flera timmar, mullrade i ett tror jag, sen så hörde vi hur det small någonstans i huset och sen dundrade det som faan. Jo men tror ni inte att åskhelvetet hade gått ner i vårat modem, jaha, det var dä det, så det var bara att ringa telia å beställa ett nytt. Så just nu sitter jag uppe hos mamma å pappa, har betalt räkningarna å då tänkte jag att jag skulle passa på att blogga lite.


Bilder från kräftskivan kommer senare. Ha det gött alla goa vänner


Puss å kram!


Av miiinis - 5 augusti 2011 20:17

Äntligen har jag varit iväg å tatuerat mej och jag har bara ett ord.... SUPERNÖJD x 2


Jag var iväg till Attitude Tattoo Studio i Moss, Norge och tjejen som tatuerade mej heter också Linda, så är ni sugna på att tatuera in ett porträtt så ska ni verkligen åka dit å tatuera er. Det är värt varje krona, väntetid och resa dit. Dom är oerhört proffisionella och hur tillmötes gående som helst.


När jag kom dit, så tog hon fram mitt kort som jag hade skickat, skrev ut det och frågade vart jag skulle ha det. Och jag hade bestämt mej för att jag skulle ha det på magen men hon sa till mej att visst kunde hon göra det där men att om jag går upp eller ner i vikt, så kommer tatueringen att förändras. Så det var bara för mej att tänka om vart jag ville ha den. Jag har sagt tidigare att jag vill ha ett porträtt på Azlan på vaden men jag trodde att jag har för smala vader men gissa vad jag har på vaden? Jo, tatueringen Och satan i gatan va bra det blev.


Jag hade ställt in mej på att det skulle ta huuur lång tid som helst att göra den men vet ni, det tog bara 1 1/2 timme. Och så där kanonont gjorde det faktiskt inte, hade ju föreställt mej att det skulle göra skitont och lite till. Gjorde faktiskt inte en min under hela tiden, så jag känner mej jättestolt över mej själv, som knappast klarar av att ta blodprov i armvecket  


Är ni sugna på hur den ser ut????



Här är orgialbilden.....


Och här är min fantastiska tatuering!!!!!          



Puss å kram!













Av miiinis - 4 augusti 2011 21:13

Wiiiiii, i morgon smäller det!!! Nu är det äntligen dax för min efterlängtade tatuering, å det ska bli så spännande å se när den är klar. Konstigt nog så har jag inte varit så där fruktansvärt nervös men det kommer jag troligen att vara i morgon. Kl 06:00 åker vi från Långsta för avfärd mot Moss. 


Har laddat upp ordentligt inför resan, 2 st 200 grams chokladkakor, 2 red bull, 2 dextrosol, coca-cola å sallad, så jag ska nog stå mej. Troligtvis är jag väl så nervös att jag inte orkar äta ett dugg men det måste jag, för annars pallar jag nog inte med det. Hoppas att jag orkar sova bra inatt, men det tror jag, för just nu är jag dundertrött. 




Om 1 dygn sitter denna bild på mej.


Nä, nu ska jag inte uppehålla er mer utan om ni har tur, så kanske jag uppdaterar i morgon


Puss å kram!

Skapa flashcards