miiinis

Alla inlägg under oktober 2011

Av miiinis - 23 oktober 2011 12:05

Ja ni, nu har vi varit igång å grejat, vi har målat om vårat RÖDA badrum och gissa om det är skönt att slippa det där hemska röda badrummet. Istället för att skriva en massa strunt, så lägger jag upp bilder istället...


Innan:


       


Som ni ser så är det vääääääldigt rött.




Efter:




       




Det röda är ett minne blott



Blev skitnöjd med badrummet, mattan får i och för sig fortfarande vara röd men det står vi ut med.  



Puss å kram! 

Av miiinis - 3 oktober 2011 22:12

Ja men helt ärligt, hur dum i huvudet får man egentligen bli??? Nu syftar jag på Gunilla Persson, herregud!!!! Som detta att hennes Erika ville bli "Moviestar", det har väl vilken unge som helst velat bli, hur gammal är hon? 8 år eller? Kommer väl ihåg när jag var liten, man klädde ut sig å lekte att man spelade i en film. Stackars unge till att ha en sån mor. Och alla mammor tycker väl att sina barn är fantastiska, helt underbara å superbra på allt dom gör men det får ju inte gå till överdrift eller? Nä, man blir bara förbannad när man ser Gunilla.


Men någon som är helt underbar är ju Maria Montazami, hon är ju bara för skön. Hon är ju inte alls lik dom andra utan hon är mer jordnära eller vad man ska säja, det är ju inga krusiduller med henne, inga divafasoner utan hon bara är Maria Montazami. Det lät ju bättre å billigare å säja att dörren kostade 8000 dollar istället för 56 000 kr. Henne gillar jag skarp, burkar faktiskt gå in å läsa hennes blogg. 


Nä, det var bara detta jag ville få ur mej ikväll.


Sov gött å dröm söta drömmar!


Puss å kram!

Av miiinis - 1 oktober 2011 19:59

En Helsingforsresa med Lenny å Johanna. Å jäklar va kul vi hade, vi drack, skrattade, åt, skrattade, drack igen å skrattade å mellan det så badade vi i bubbelpoolen å skrattade å drack  .


Det började på onsdag morgon, vi skulle ju som sagt åka 07:45 å Jonny visste inte ett dugg, jo att vi skulle åka det visste han men ingenting annat. Stannade till hos mamma å pappa för jag skulle hämta en väska (sa jag) så vi gick in där å, hoppsan, en liten ögonbindel till Jonny. Så han fick gå å sätta sig i bilen, jag fixade lite "frukost" till honom, så han fick en öl med sugrör  . Sen åkte vi till Grums, tog lite kringel-i-krok-vägar med honom, bara för att göra honom så förvirrad som möjligt. Tror nog att han blev lite förvånad när vi stannade hos Lenny å Johanna men där korkade vi upp en flaska med mosserade vin (kl var ca 08:15). Sen bar det av in till stan å till busstationen för vidare färd mot Stockholm. 


Istället för att skriva en massa strunt, så lägger jag ut lite bilder istället...


  Tänk vilken lycka, dom blev som 2 barn på julafton


  Den främre delen av båten


  I hytten, det gick några baccardi brezzer om man säger så


  Bildbevis att dom varit där


   

  Utsikten från bubbelpoolen


         

Ja, det var en kanonresa, tack alla inblandade!


Puss å kram!    

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards