miiinis

Alla inlägg under mars 2012

Av miiinis - 25 mars 2012 19:28

Nu blev ni väl nyfikna eller hur? På min rubrik alltså  , ska berätta för er vad jag menar. Det är så här, att vi har varit iväg å köpt ett nytt objektiv till systemkameran, 



(Bilden är hämtad från www.expert.se)  

det är STÖRRE och LÄNGRE än det som sitter på kameran. Helt plötsligt blev det superduper kul att ta kort, och det bästa av allt är att nu kan vi zooma riktigt, riktigt nära. Vi har även införskaffat oss ett stativ

(Bild från www.elgiganten.se)



För även om man tror att man står heeeelt stilla, så skakar man allt ändå.



Här kommer lite bilder som vi har tagit med nya STOOORA objektivet



                             



Måste faktiskt säga att jag blev riktigt nöjd med korten på våra förlovningsringar.



Ha en fortsatt trevligt söndag



Puss å kram! 



Av miiinis - 2 mars 2012 19:47

Idag har jag varit med om något som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva, jag har sett ett LODJUR!!! Fatta alltså, den upplevelsen var något utöver det vanliga. Kan inte riktigt sätta ord på hur det var, det var liksom ett "moment" Vi fick ögonkontakt för några sekunder å sen vände den å sprang iväg, det var huuuuur häftigt som helst. 




Så nu har jag en här hemma som är lite avis på att jag har sett ett LO och inte han  



Ha en fortsatt underbar fredag  



Puss å kram!    

Ovido - Quiz & Flashcards