miiinis

Alla inlägg under juni 2012

Av miiinis - 29 juni 2012 14:10

Ja ni, nu har vi fått ett nytt tillskott i familjen i form av en 4 hjuling. Jonny har ju sålt gröna faran och i stället så skaffade han den oranga faran   

 

Vi hämtade hem den igår så jag har varit ute å kört lite grann, lite läskigt tycker jag nog att det är, men det är väl en vanesak. Jag kommer inte att lägga ut någon bild på den här, för man vet aldrig vad det är för folk som är in å läser bloggen, för det finns ju folk som inte vet skillnaden mellan "mitt å ditt"

 

Idag innan Jonny skulle åka till jobbet så var vi ute på en liten skogstur, å det var allt läskigt tyckte jag. Har ju inte rikigt koll på vad det är jag har mellan benen    Men Jonny körde lugnt å försiktigt, så det var ju ingen fara men jösses vad lortig den oranga faran blev, men det kanske kommer en regnskur å då blir han ju ren igen.

 

Hoppas att det inte blir något mer regn idag, för jag vill allt ut å känna lite mer på faran.

 

Puss å kram!

Av miiinis - 29 juni 2012 13:59

Igår så hade jag en jättemysig dejt med familjen Olsson och det var tok för länge sen vi sågs. Nu är det ju så att dom inte direkt bor uppe i lappland utan dom bor i Karlstad. Å hur svårt kan det vara då att ses? Jo, tydligen jättesvårt    Jag å Anna har varit kompisar sen..... ja, huuuuur länge som helst och det bästa är att det var typ som igår vi satt å tjötade. Vi har setts någon gång på Ica när dom varit å hälsat på i Grums men annars så är det superlängesen vi sågs. Men nu slog vi på stort å tog en dejt. Å jag måste verkligen säga, att Thea (Anna å Tobbes bäbis) var nog den gladaste bäbis jag träffat. Hon bara skrattade och var verkligen skitglad. Å sen så hade dom ju med sig sin goding King, en ursöt liten vovve.

 

 

King sitter å njuter i det underbara vädret eller om han är lite "fin i kanten" å sätter upp näsan för det   

 

 

Pappa Tobbe

 

 

Mamma Anna å en superglad Thea

 

       

Snacka om glad bäbis, men har man så underbara föräldrar som hon har, så är det väl svårt att vara lessen

 

Sen blev ju lilltjejen hungrig också å då fick jag äran att mata henne

 

   

 

Sen tyckte Anna att vi allihopa skulle vara med på blid men det lyckades inte så där superbra om man säger men jag å Anna hamnade ju i alla fall på bild   

 

 

 

Så nu Anna, så hoppas jag verkligen inte att det dröjer typ 1000 år innan vi ses igen. 

 

Puss å kram!

 

 

Av miiinis - 25 juni 2012 13:22

har jag semester, men vilket j-la skitväder!!! Idag har det regnat konstant, men det finns ju inget ont som inte för något gott med sig    jag har ju storstädat hela huset!

 

Vaknade supertidigt idag, typ 04:15 lyckades somna om i typ 20 min. så när Jonny åkte till jobbet vid 5 snåret, så gick jag upp. Drack kaffe, surfade lite, kollade på tv och bara njöt av att inte behöva göra sig iordning för att åka till jobbet. Azlan har inte varit speciellt sugen på att gå ut i detta vädret, han har bara varit ute på baksidan å kissat å sen lika fort in igen, upp i sängen å gottat ner sig i mitt duntäcke. Så nu ska jag bara byta i sängarna så är allt klart.

 

Igår innan jag skulle åka till jobbet, så fick jag för mej att jag skulle gå ut å ta lite kort (skräll va?!) på våran pion på baksidan men INGET BATTERI i kameran, då tänkte jag många fula ord (skriver dom inte här) så det var bara att lägga batteriet på laddning i några minuter å så ut å fota, men det dröjde inte länge förrän kameran dog igen, SUCK!!!!

 

Men några kort fick jag allt till   

 

     

 

Det var allt för den här gången, å nu när jag har semis, så kanske jag kan få tummen ur å blogga lite oftare, men bara kanske

 

Puss å kram!

 

 

Av miiinis - 10 juni 2012 19:24

jag bloggade, varför, det vet jag inte. Kanske beror på att jag inte har haft någon inspiration eller ork, skit sak samma, nu bloggar jag i alla fall  


Har varit ute å fotat lite idag mellan regnskurarna och på något konstigt vis så är det humlor som har fastnat på bild och en å annan myra också.



Hoppas ni inte tröttnar på att se alla mina kort som jag tar  


               



Hoppas att det snart blir bättre väder så man kan vara ute mer å fota, och sen så får det gääääärna bli mycket mycket varmare.


Oj, höll ju på att glömma att berätta en sak........... VI HAR BOKAT RESA!!!!!! Om ca 7 månader så åker vi till varmare breddgrader å gissa om det ska bli gött!!!!


Puss å kram! 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards