miiinis

Alla inlägg under oktober 2012

Av miiinis - 29 oktober 2012 19:13

Ja som rubriken lyder, så var det en helt underbar söndag. Ledig, solen lyste, klarblå himmel och några få plusgrader. Det är som gjort för att vara ute å fota    vilken skräll va?! 

 

Var ute å fotade lite här hemma på dagen å sen på kvällen så åkte vi till Borgvik, där det var "ljus å kultur". Detta med kultur kvittade utan det var ljus som vi var intresserade av. Dom hade satt upp lampor med olika färger runt om i Borgvik, vi var bara nere i hamnen å fotade. Sen såg vi på VFs hemsida idag, att dom även hade satt upp ljus runt hyttruinen, både jag å Jonny tänkte precis samma sak. FAAN, vi skulle ha gått dit. 

 

 

Årets sista knopp kanske?

 

     

Var ute härom kvällen å fotade månfaan   

 

       

Å till slut, bilderna från Borgvik igår kväll.

 

Ha en fortsatt underbar vecka!

 

Puss å kram!

Av miiinis - 11 oktober 2012 13:34

Ja i morse var det frost igen, inge kul men men, det är väl inget annat å vänta. Hade tänkt å tagit sovmorgon i morse men vem vaknade tidigt då???? Jo, lilla jag, 07:15 vaknade jag, så var det med den sovmorgonen. Så jag gick väl upp då å drack kaffe å sen var det bara att grabba tag i kameran å ut å fota. Å satan i gatan va kallt det var, var det någon som såg mej, så trodde dom nog inte att jag var riktigt klok. Morgonrock, foppatofflor å dunjacka   och med kameran i högsta hugg. Å jag glömde, morgonfrissan!   

 

Korten blev inte så bra som jag ville att dom skulle bli, men några fick jag allt till (tror jag)

 

               

 

 

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

 

Puss å kram!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards