miiinis

Alla inlägg under augusti 2014

Av miiinis - 31 augusti 2014 13:40

*Host* *Harkel* Heeeeeeej! Hjälp va längesen det var jag bloggade     Har fått vissa påbackningar (av min syster) att jag är mer eller mindre URUSEL på att blogga. Men det är så, jag vill inte blogga om jag inte har några kort å lägga ut. Nu är det ju så, att jag HAR tagit MASSOR med kort men jag har ändå inte fått tummen ur. Får väl skylla på att det har varit en KANON sommar, så jag har inte varit inne utan har legat nere vid sjön å mått gött. 

 

Som sagt, har haft en helt underbar semester. Har varit iväg på några utställningar med Fiona, gjort fransförlängning, solat, badat... Det är väl typ det jag har gjort. Sen har vi utökat famijen också, i form av en robotgräsklippare, Stig. Så det är bara på baksidan och ytterområderna som jag behöver klippa. Jonny har ju blivit gräsallergisk, så han tyckte att vi skulle åka in å kolla på en robot, eftersom han är allergisk, jag jobbar mer än honom, å va kul är det för mej att klippa gräs så fort jag kommer hem, om det är fint väder. Sagt å gjort, vi åkte in till stan och mer eller mindre bestämmde oss där, fast vi ville ju ha reda på slutpriset, det har med installationen att göra, hur myckt tråd dom måste lägga ut. Så dom var hit å kollade, å berättade vad det skulle gå på. Dom var här å kollade på tisdagen å på fredagen så kom dom hit å installerade Stig. 


Tar å slänger upp lite bilder, så får det vara bra för idag.

 

   

Månfaan

 

 

Liten flugsvamp

 

Puss å kram!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards