miiinis

Alla inlägg under september 2014

Av miiinis - 13 september 2014 06:19

Som ni kanske vet, så var jag iväg i slutet på juli och gjorde fransförlängning. Å jäklar vilken skillnade på fransar det blev. Långa, täta, svarta fransar, lite skillnad än mina egna. Jag var till Martins Make up och Frisör i Karlstad å gjorde detta å det kan jag verkligen rekommendera. Det enda som var lite jobbigt eller jobbigt är nog fel ord, var att när jag duschade så klarade jag inte av att få vatten på fransarna, för jag är ju van att "dra" av vattnet på mina egna fransar för att inte få vatten i ögonen sen. Men det funkade inte riktigt, utan jag fick vatten i ögonen å det gillade inte mina linser. Så jag fick helt enkelt låta bli att blöta ansiktet i duschen. Men annars har jag bara bra saker att säga om fransförlängning, man var sminkad så fort man kom upp på morgonen. Behövde liksom inte bry sig om mascara, det var klart!

 

Mina fransar har suttit väldigt bra, har bara varit iväg 2 ggr för att fylla på dom. 

 

 

Tror ni att jag var supernöjd över mina långa fransar?!

 

Men nu har jag tagit bort dom, dels för att mina egna ska få vila lite och sen så började jag tappa fler å fler. Saknade att få duscha normalt, det vill säga, bara låta vattnet rinna över ansiktet. Men hjälp vilken skillnad, tyckte inte att jag hade några fransar kvar, men Sanna (som gjorde fransarna på mej) sa att det har jag visst det. Det är bara det att mina egna är mycket ljusare och kortare. 

 

Men det blev jättetomt utan min fransförlängning, så nu ska jag låta min egna få växa ut och vila lite innan jag troligtvis kommer göra det igen. 

 

 

Jäkla skillnad, här har jag precis kommit hem efter att tagit bort dom. Det första jag gjorde var att måla på mascara, för att se om jag verkligen hade några riktiga fransar kvar. Å lite har jag ju kvar, det såg bättre ut när jag fick på en eyeliner också.

 

Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards