miiinis

Direktlänk till inlägg 17 januari 2016

Mera bubblor

Av miiinis - 17 januari 2016 17:29

Detta med bubblor var ju kanonkul, i alla fall när dom håller och inte går sönder så fort man tittar på dom. Vet inte hur många bubblor jag blåst idag, det blåste lite grann och då gick dom sönder direkt men några lyckades jag allt med. 

Ni vet den är känslan när man känner på sig att bilden blivit bra?! Den fick jag idag när jag satt ute i snön i motljus och blåste bubblor. Precis när jag hade tagit bilden så kände jag, att detta blev nog bra eller rättare sagt, jag tänkte för mig själv. Att blev den här bilden så bra som jag trodde den skulle bli, så blir den kanon. Jag nästan småsprang in för att lägga in bilderna på datorn, bara för att få se om jag hade rätt känsla och det hade jag!!! 

 

Bilderna blev verkligen så bra som jag trodde att dom skulle bli (herregud, ni kan ju tro att jag skryter) men jag blev verkligen nöjd över bilderna. Är ni nyfikna på hur dom blev???

 

   

 

Nog om bubblor för idag (tror jag   )

 

Puss å kram!

 
 
Anna

Anna

17 januari 2016 21:20

Jag vet exakt vad du menar för känsla! Underbart när det blir så bra som man tror o hoppas :) o du ska vara jättenöjd! Dom blev helt fanatiskt fina :) men jag förstår verkligen inte hur du lyckades få dom hela! Jag blåste o blåste tills händerna var helt stelfrusna men inte en enda bubbla lyckades jag få hel! Lite irriterande 😆

http://annamyren.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiinis - 31 januari 2019 21:04

Att börja blogga alltså, det är väl typ 3 år sen sist.    Idag så har jag, mamma och Gunilla varit iväg på ett Mary Kay party hos goaste Angelica, där vi bla testade på en kolmask, har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska lägga upp en bild ell...

Av miiinis - 24 juli 2016 22:14

Ikväll är det en helt fantastisk kväll. Sitter just nu ute på farstun och bloggar och det är ljummet ute, den svenska sommaren kan inte bli bättre än så här.    Igår kl 14:30 så stämplade jag ut på 4 veckors semester och till möran, så går Jonny ...

Av miiinis - 16 juni 2016 21:30

Ja då var den här torsdagen nästan slut, ska alldeles strax hoppa i sängen å ha en dejt med min kudde (om jag får ha den ifred   ) Dagen idag har gått superfort, precis som alla andra dagar när man är ledig. Har varit till bästaste frissan Marie och ...

Av miiinis - 6 juni 2016 21:15

Ja i lördags så var det dax för det årliga hästsläppet. Å vilken skillnad på väder jämnfört med i fjol. Klarblå himmel och strålande sol, kan det bli så mycket bättre?! Tror inte det, för det var alldeles lagomt inte för kallt och inte för varmt. Myc...

Av miiinis - 4 juni 2016 07:10


Först å främst vill jag tacka alla, som varit in å läst min blogg. Hade 100 besökare den dagen jag skrev om Godhjärtade människor! Och tack till er som delade min blogg på Facebook! TACK!!!!   Ja nu är det äntligen helg och som vanligt när Jonny ...

Skapa flashcards