miiinis

Direktlänk till inlägg 21 januari 2016

Bubblor på hjärnan

Av miiinis - 21 januari 2016 20:31

Satan va kul detta med bubblor var, kanske inte igår kväll/natt för då kunde dom dra åt h-vete, eller så var det kanske vintern som skulle det!?

 

Idag efter att jag å mamma hade kommit från stan, så bytte jag om till varmare kläder, ångrar mej att jag inte hade satt i motorvärmaren i bilen, så jag kunde åka ner till sjön för att blåsa bubblor å fota. Men istället gick jag ner mot sjön, å såg så många fina ställen där jag kunde blåsa bubblorna, meeeeen det tyckte inte bubblorna    Inte en enda höll, inte där jag ville ha dom i alla fall. Eftersom det var på eftermiddagen, så hade jag ju inte så lång tid på mej att fota bubblor i solskenet. Men jag lyckades få till någon i alla fall. 

 

Blir så frustrerad när man har en bild i huvudet och sen så blir det verkligen inte som man tänkt sig, då vill man nästan kasta kameran all världens väg (det skulle jag aldrig göra, gillar min kamera för mycket för det) men ni förstår vad jag menar. Å sen att det är så jävla kallt, gör ju inte saken bättre precis. Men det ska ju vara kallt på vintern men ändå...

 

Slänger väl upp några bilder på bubblor då...

 

   

Samma bubbla, samma bild, fast olika redigerade

 

   

Den här bubblan fotade jag i söndags, gjorde olika redigeringar och jag är faktiskt nöjd med båda.

 

Nu ska jag inte tråka ut er med mer bubblor idag, imorgon kanske det blir helt annorlunda. Ska iväg till Ida på Idis Salong och fixa till naglarna. Så det kanske är naglar som är på bloggen imorgon.

 

Puss å kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiinis - 31 januari 2019 21:04

Att börja blogga alltså, det är väl typ 3 år sen sist.    Idag så har jag, mamma och Gunilla varit iväg på ett Mary Kay party hos goaste Angelica, där vi bla testade på en kolmask, har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska lägga upp en bild ell...

Av miiinis - 24 juli 2016 22:14

Ikväll är det en helt fantastisk kväll. Sitter just nu ute på farstun och bloggar och det är ljummet ute, den svenska sommaren kan inte bli bättre än så här.    Igår kl 14:30 så stämplade jag ut på 4 veckors semester och till möran, så går Jonny ...

Av miiinis - 16 juni 2016 21:30

Ja då var den här torsdagen nästan slut, ska alldeles strax hoppa i sängen å ha en dejt med min kudde (om jag får ha den ifred   ) Dagen idag har gått superfort, precis som alla andra dagar när man är ledig. Har varit till bästaste frissan Marie och ...

Av miiinis - 6 juni 2016 21:15

Ja i lördags så var det dax för det årliga hästsläppet. Å vilken skillnad på väder jämnfört med i fjol. Klarblå himmel och strålande sol, kan det bli så mycket bättre?! Tror inte det, för det var alldeles lagomt inte för kallt och inte för varmt. Myc...

Av miiinis - 4 juni 2016 07:10


Först å främst vill jag tacka alla, som varit in å läst min blogg. Hade 100 besökare den dagen jag skrev om Godhjärtade människor! Och tack till er som delade min blogg på Facebook! TACK!!!!   Ja nu är det äntligen helg och som vanligt när Jonny ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards