miiinis

Alla inlägg under juli 2016

Av miiinis - 24 juli 2016 22:14

Ikväll är det en helt fantastisk kväll. Sitter just nu ute på farstun och bloggar och det är ljummet ute, den svenska sommaren kan inte bli bättre än så här. 

 

Igår kl 14:30 så stämplade jag ut på 4 veckors semester och till möran, så går Jonny av nattskiftet och tar 4 veckors semester han också, fatta va gött det ska bli! Så idag har jag spenderat några timmar nere vid sjön och jäklar va varmt det var. Jag hade ändå med mej vatten som jag drack men när jag kom upp till bilen så var jag alldeles skakis, så det var bara å dricka massa vatten innan jag åkte hem. Så när jag kom hem så var det bara å ta vätske ersättning och det brukar jag bara ta när vi är utomlands. Så det kanske blev lite för varmt för mej.

 

Sen så har jag totalsnöatin på macrofoto, köpte mej mellanringar till kameran. Det gör så att man kommer ännu närmre när man tar macro. Tar väl och slänger ut några bilder då.

 

                 

 

Jag behöver inte säga att jag tycker det är superkul va?! 

 

Nä, nu är det dax att gå å krama kudden!

 

Puss å kram!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards