miiinis

Alla inlägg under januari 2019

Av miiinis - 31 januari 2019 21:04

Att börja blogga alltså, det är väl typ 3 år sen sist. 

 

Idag så har jag, mamma och Gunilla varit iväg på ett Mary Kay party hos goaste Angelica, där vi bla testade på en kolmask, har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska lägga upp en bild eller inte (måste kolla med dom om det är okej) om man säger så här; Vi såg inte kloka ut     men den var väldigt härlig i alla fall och det är ju det som är huvudsaken. Vi testade den nya serien ansiktsfukt som Mary Kay ha släppt, TimeWise Miracle 3D, men jag måste säga att den serien som jag anväder, TimeWise Repair Volu-Firm, passar mitt ansikte bättre. Jag har använt den serien i snart 3 år och jag bara älskar den! Alla produkter som jag har testat från Mary Kay är kanon! Så har ni inte testat Mary Kay, så gör det!

 

Detta får bli dagens blogginlägg och vem vet, det kanske kommer ett nytt imorgon!

 

Puss & Kram!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards