miiinis

Alla inlägg den 16 december 2010

Av miiinis - 16 december 2010 22:45

Jag önskar att jag kunde klona mej, så att man hann med allt man skulle. Och ibland så tycker jag att det spelar ingen roll vad jag gör, så räcker man inte till. Nu pratar jag om jobbet, SUCK!

 

Det är samma sak varje jul, och tänk, jag glömer bort det varje år, man tänker "hur i h-vete ska vi kunna sälja allt?" Kylarna är fulla till bredden och man tror att det ska vara HUR mycket varor kvar som helst men vips så är det tomt i kylarna. Jag hoppas verkligen att jag har beställt nog mycket julskinka och allt annat gott som hör julen till, men det får vi reda på efter jul   

 

Idag har vi haft personalmöte och käkat julmat, å jösses va gött det va, där hade vi i charken allt lyckas.

 

Nä, nu är det dax att gå å krama kudden, så att man orkar gå upp till möran när kl ringer.

 

Puss å kram!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards