miiinis

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Renovering Badrum!

Av miiinis - 23 oktober 2011 12:05

Ja ni, nu har vi varit igång å grejat, vi har målat om vårat RÖDA badrum och gissa om det är skönt att slippa det där hemska röda badrummet. Istället för att skriva en massa strunt, så lägger jag upp bilder istället...


Innan:


       


Som ni ser så är det vääääääldigt rött.




Efter:




       




Det röda är ett minne blott



Blev skitnöjd med badrummet, mattan får i och för sig fortfarande vara röd men det står vi ut med.  



Puss å kram! 

 
 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

23 oktober 2011 14:02

Satan i gatan sååååååå snyggt!!!!!!
Å Tussen passar såååå bra in:)))))))
Verkligen kul att se före och efter.

Bra jobbat på Er!

kram syrran

http://nillassykatt.blogspot.com

 
Ananas

Ananas

23 oktober 2011 20:44

Shit vilken skillnad. Måste säga att ni gjorde helt rätt som tog bort det röda. Det blev skit snyggt!!!!

Jodu, Linus var verkligen Mr Hyde i affären. På konsum som tur var. ;) Han välte sin lilla kundvagn, sparka på den och försökte klättra på den. Han skrek och grät så han nästan tappade andan. Allt detta för att han inte fick köpa en leksak. Innan det höll han på att klättra ner i glassboxen då han inte fick glass.

Det var en svettig minihandling må jag säga. Aldrig mer handling med en övertrött unge!!!! ;)

Kramen

http://ananasvardag.wordpress.com

 
Ananas

Ananas

23 oktober 2011 20:45

Btw, huset vi köpt ligger i Grums :) Gata kan vi ta när vi ses på ICA ;)

Kramen igen

http://ananasvardag.wordpress.com

 
Dooz-matte Marie

Dooz-matte Marie

15 november 2011 20:09

När jag LÄSTE att de var rött så var min första tanke (jag älskar rött): Men shit va snyggt med ett rött badrum.
Sen såg jag bilderna å tänkte: MEN SHIT VA RÖTT!!!!
Kanske inte lika snyggt som jag hare tänkt mig ;) De var de rödaste jag inte ens kunnat förestäla mig :)
Men de nya badrummet blev ju galet snyggt!! De röda golvet gillarde jag. De är snyggt med lite rött till avart, vitt å grått.

http://doozer.filosoferar.se

 
patrizia

patrizia

3 december 2011 00:25

Gud va fint! :) Kram kram

http://patriziatrygg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miiinis - 31 januari 2019 21:04

Att börja blogga alltså, det är väl typ 3 år sen sist.    Idag så har jag, mamma och Gunilla varit iväg på ett Mary Kay party hos goaste Angelica, där vi bla testade på en kolmask, har inte riktigt bestämmt mig än om jag ska lägga upp en bild ell...

Av miiinis - 24 juli 2016 22:14

Ikväll är det en helt fantastisk kväll. Sitter just nu ute på farstun och bloggar och det är ljummet ute, den svenska sommaren kan inte bli bättre än så här.    Igår kl 14:30 så stämplade jag ut på 4 veckors semester och till möran, så går Jonny ...

Av miiinis - 16 juni 2016 21:30

Ja då var den här torsdagen nästan slut, ska alldeles strax hoppa i sängen å ha en dejt med min kudde (om jag får ha den ifred   ) Dagen idag har gått superfort, precis som alla andra dagar när man är ledig. Har varit till bästaste frissan Marie och ...

Av miiinis - 6 juni 2016 21:15

Ja i lördags så var det dax för det årliga hästsläppet. Å vilken skillnad på väder jämnfört med i fjol. Klarblå himmel och strålande sol, kan det bli så mycket bättre?! Tror inte det, för det var alldeles lagomt inte för kallt och inte för varmt. Myc...

Av miiinis - 4 juni 2016 07:10


Först å främst vill jag tacka alla, som varit in å läst min blogg. Hade 100 besökare den dagen jag skrev om Godhjärtade människor! Och tack till er som delade min blogg på Facebook! TACK!!!!   Ja nu är det äntligen helg och som vanligt när Jonny ...

Ovido - Quiz & Flashcards