miiinis

Alla inlägg den 22 september 2011

Av miiinis - 22 september 2011 22:03

Idag efter 16 år tillsammans, har jag å Stefan gjort vår sista arbetsdag ihop  . Han slutar till veckan och då har jag semester, så idag när han kom å vinkade hej då, så kom tårarna direkt. Men jag är så otroligt glad för hans skull och bara för att han slutar hos oss så innebär det inte att vi ska sluta att hålla kontakt.









Jag började på Klingan 1 månad för honom och jag kommer ihåg när vi satt i kassan, båda två lika "gröna" och var urusla på grönsaker å frukt, å jösses vad fel vi gjorde. Det kommer bli så konstigt att inte han kommer att vara där, han är liksom en klippa.  Nu är det ju inte så att han ska börja på andra sidan jordklotet utan han ska börja på Jula i stan, så han är ju inte så långt borta. Lycka till på nya jobbet Stefan!


Nä, nu ska jag ta å skutta i säng, klockan ringer alldeles för tidigt i morgon. Så go natt alla vänner!


Puss å kram!



Ovido - Quiz & Flashcards