miiinis

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av miiinis - 19 maj 2012 22:31

Jösses så kul det var att skjuta paintboll, det var inte sista gången ska jag lova. Vi var ett gäng här ifrån Långsta med omnejd som hade gått ihop å hyrt utrustning. Vi var väl ungefär 14 pers. som sköt och det vinnande laget, det tillhörde jag å Jonny. Det var första gången som jag sköt paintboll och faan vilken dålig kondis man har alltså, flåsade som en liten gnu första omgången men sen blev flåset bättre. 


Här har jag fått på mej overallen, storlek JÄTTESTOR men ändå så var det en av dom mindre.



Jonny i full "krigs"mundering



GRUPPFOTO!!!


Vi var inte kvar till slutet för att Jonny skulle iväg på lite kalas men dom timmarna vi var där räckte, satan i gatan va sleten jag blev. Så det kommer nog att kännas i morgon att man har sprungit i skogen  



Å i förrgår så var jag ute å fotade (ovanligt va?!) å då var det lilla biet som fick leka fotomodell.




Nä, nu är det dax att ta ett skutt i duschen. Sov gott alla goa!


Puss å kram!    

Ovido - Quiz & Flashcards