miiinis

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av miiinis - 6 juli 2012 11:31

Jaha, det var den semestern det. 2 veckor gick fruktansvärt fort å vad har jag gjort???

 

Jo, jag har solat dom få dagarna som det varit sol, kört 4 hjuling (hej vilt) och bara slappat. Å igår så var jag å 

P-A till Mellerud å servade 4 hjulingen. Första servicen var redan efter 25 mil å det gick ju fort, å det lustiga är att jag kört dom flesta milen    Jonny har ju jobbat. Det trodde ni inte va?! Att jag skulle köra dom flesta milen alltså   

 

I förrgår så fick vi åka iväg till vetrinären med Azze, han har antingen blivit stucken av en geting eller blivit ormbiten. Vet inte riktigt vad som har hänt, men hur som haver så var körteln, som han har bak på benet, väääääldigt stor + att baktassen var svullen på honom. Så nu äter han antibiotika och ska göra det i 10 dagar + att han fick smärtstillande. Stackars mattes lilla gris   

 

Ikväll så bär det av till Putte i Parken med brorsan. Han frågade mej för ett tag sen om jag ville följa med, för han vlle se Kent + att han hade fått en biljett av sina barn i julklapp. Å jag var ju inte sen att följa med   

 

Nä, om jag skulle gå ut å klippa gräsmattan tro? Jonny har fått gräs allergi, så nu vet jag vad jag ska göra resten av sommaren......

 

Ha en fortsatt trevlig fredag

 

Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards