miiinis

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av miiinis - 14 januari 2013 02:33

Ja då är vi äntligen här, vi har i och för sig redan varit här en hel dag å det firade vi med att bränna oss, alla 3. Ja ja, lätt hänt ;)

Sitter just nu verandan vid våran bungalow å dricker morgon kaffe och bloggar, vilken lyx är inte det? Brukar vakna några gånger på nätterna utan att jag har "nackspärr" för kuddarna är för jävla hårda och sängen ska vi inte prata om.

Åh, jag måste bara får berätta, igår em när jag å Jonny gick ut för att ta lite kort, så gick vi bort över stranden å stannade vid ett träd, där det låg blommor nedanför. Tog kort å fortsatte, sen när vi gick tillbaka så stannade vi igen, för Jonny skulle ta kort. Å då i trädet så ser jag värsta stora spindelnätet, å nyfiken som jag var kollade jag efter spindeln, Å DÄR SATT HAN!!!!! Jävlar å lite till va stor han var, höll nästan på att dö :( Har inget kort på den här, så det får ni se senare. Men jag kan bjuda på som här bilderna istället.

Ha det gött hemma i kalla Sverige, puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards