miiinis

Alla inlägg den 28 november 2014

Av miiinis - 28 november 2014 22:50

Är i näst intill chock! 135 st som var in å läste min blogg igår!!!!!!

 

Trodde inte det var sant när jag kollade statistiken i morse, så himla kul! Tack alla som varit in å läst, hoppas att ni kommer tillbaka och läser. 

 

Det är ju detta med vad man ska skriva om så är så fruktansvärt svårt, kan sitta i bilen på väg hem från jobbet å det kommer massor med ideér om vad jag ska skriva, och så kommer jag till datorn å VIPS så är det som bort blåst. Så här sitter jag en fredagkväll å kommer inte på något att skriva, är jag förvånad? Nej! Är ni? Troligtvis inte   

Så det är ingen idé att sitta här å se dum ut, det är lika bra att gå å krama kudden. Men vem vet, jag kanske är tillbaka i morgon.

 

Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards