miiinis

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av miiinis - 28 maj 2014 22:23

I lördags så var det dax. Äntligen skulle Patrizia få sin Daniel å lilla Tuwa skulle bli döpt. 

 

När vi gick upp på lördag morgon, ca 5.15 så var vädret så där, lite blå himmel å lite moln. Men det blev mycket mer moln sen ska jag lova. Vi åkte hemmifrån runt 7:30 och då var det moln överallt. Å ner mot Grums var det mer eller mindre kolsvart. När vi kom till Long, så var det som att köra in i en grotta och sen kom regnet. Det hade varit fint väder HELA veckan och just den dagen då vi inte ville att det skulle regna, då regnade det som faan och åskade. När vi kom till Patrizia å Daniel, så var det bara att parkera bilen utanför porten och bära in sakerna. Jag hade med våra studioblixtar eftersom jag skulle ta kort på Patrizia när hon blev bröllopsfin. Jag kan inte lägga ut några bilder på när hon gjorde sig i ordning eftersom dom inte har fått korten än.

 

Men är vi skulle åka till Borgvik på förmiddagen så hade det slutat att regna, så vi kunde ta korten ute som vi hade planerat. Så första anhalten som vi skulle ta kort på var vid kvarnen i Borgvik

 

    

Foto: Jonny

 

 

Foto: Jag

 

Efter att vi hade fotat där så åkte vi ner till sjön och tog resterande bilder

 

 

Foto: Jonny

 

Sen åkte vi till kyrkan och det är ju alltid svårt att ta kort i en kyrka men jag tror Jonny lyckades fixa iordning några kort så dom blev bra. 

 

Det var en superlyckad dag och när vi kom ut från kyrkan så sken solen. Vi åkte hem sen efter kyrkan, för Jonny hade inte sovit någonting natt till lördagen och sen så skulle vi ju med dom ut i Karlstad sen på kvällen, så han behövde vila lite.

 

Tusen tack Patrizia och Daniel för att vi fick äran att ta era bröllopskort!

 

Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards