miiinis

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av miiinis - 2 januari 2011 15:18

Jag får snart panik!!! Jag längtar tillbaka till Thailand så jag tror jag dör....

 

Det är första gången som jag känner så här efter en resa, det känns som det är en hel evighet sen vi var där men det är det ju inte. Det är typ... men va f-n, det är ju snart 2 månader sen vi åkte!!! Undrar vad man ska spela på för att vinna massa pengar så att man kan åka igen? Hmmmm.....

 

Antagligen så är det för att det var vinter när vi kom tillbaka och att det har varit så in i h-vete kallt i 1½ månad men jag trodde att det skulle gå lättare när man varit i värmen.

 

Sitter å kollar på Thailandsbilder nästan varje dag, är ute på fritidsresors hemsida och kollar Thailand, hur det går flyg och priser. Jag vill tillbaka NUUUUU!!!!

 

Ingen vänlig själ som vill sponsra mej med en resa dit?

 

Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards