miiinis

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av miiinis - 12 januari 2011 22:13

Det är så konstig, ibland känner man som bara den att man vill blogga men man vet inte vad man ska blogga om. Och lite så är det ikväll, känner för att blogga men vad ska jag skriva om?

 

Något som hänt på jobbet? Idag har vi har grillat kycklingklubbor, det kan man ju inte skriva om, för vem f-n vill läsa om det? Nej, jag har total bloggtorka...

 

Åh, jag är sugen på en tatuering till. Skulle jättegärna tatuera över min enhörning på skuldran och göra en blomma på axel som går ner över skuldran men faan, det gör ju så ont. Men det är ju snyggt också... Börjar man få någon slags "ålders kris" eller nått?  Det tog ju 14 år innan jag gjorde en till och nu vill jag, efter typ ½ år, göra en ny? Man kan ju undra... Ja, jag vet ju i alla fall vart jag ska gå, om jag ska tatuera mej igen. Hmmm... Men jag ska nog inte göra det när det är som varmast på somarn, utan göra en antingen på våren eller hösten men det är ju så mycket man vill, eller hur?

 

Nä, nu måste jag faktiskt ta å sluta mina gröna å sova.

 

Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards