miiinis

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av miiinis - 13 juli 2011 11:11

Jösses, det är ju inte så himla länge kvar nu tills jag ska till Norge å gadda mej. Och jag har fortfarande inte hittat DET kortet på Azlan än, hur många kort jag än tar på honom, så är det inget som är WOW. Å nervös har jag inte heller blivit än, men lugn, det kommer. Det ska bli så spännande å se när det är klart.


Azze har varit lite hänging några dagar, vet inte vad han har gjort. Men han har ju ätit å druckit precis som vanligt, förutom att han har sovit VÄLDIGT mycket. Men idag är han precis som vanligt. Just nu så ligger han tätt, tätt intill husse å sover i sängen   


Igår så körde jag operation storstädning, pust, var helt slut är det var klart men nu är hela huset nystädat så nu kan jag åka ner å lägga mej vid sjön i några timmar utan dåligt samvete. Förresten, jag hade nog inte haft dåligt samvete, jag har ju för tusan SEMESTER!!!


Ikväll så ska jag, mamma å Ingmarie iväg på tut-bingo, vet inte när jag var iväg sist. Det skulle ju inte sitta fel å få vinna lite men det blir väl som vanligt, ingenting.


Nä, nu ska jag ta å fixa i ordning lite grejs som jag ska ha med till sjön, typ lite melon å så. Så ni får ha en underbar onsdag!


Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards