miiinis

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av miiinis - 18 juli 2011 19:44

Snacka om beslutsångest, har hittat 2 bra bilder till på Azze, dax att bestämma sig kanske????


   


Puss å kram! 

Av miiinis - 18 juli 2011 14:35

Som sagt, så är det inte länge kvar nu tills jag ska iväg å gadda mej. Och nu tror jag att jag har hittat DEN bilden jag vill ha. Det är så kul med Azlan, han kan stå huuur fint som helst, så går man in å hämtar kameran å vips, så vill han inte stå fint längre. Har som sagt tagit jääätte många kort med systemkameran, är det någon som varit bra, så har bilden varit för mörk. Men i lördags så tog jag med mobilen och lyckades få X-antal bra kort på honom. Så va tycker ni om den här bilden, jag har dock vänt på den...


Tycker att han är jättefin på detta kortet    


Ha det gött alla goa vänner!


Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards