miiinis

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av miiinis - 21 februari 2014 21:13

2 dagar på rad som jag bloggar, när hände det sist?! Typ aldrig eller?! Har nästan precis kommit hem från ett litet lätt 13 timmars pass, det låter värre än vad det är. För vips, så har det gått 13 timmar å man får åka hem igen, det är sjukt va fort tiden går. Trivs man på jobbet, då går tiden fort. Lite öken har det ju varit idag, när Sverige spelade hockey, det är liksom om allt bara stannar upp. Men det var ju superkul att vi vann. Så nu får vi hålla tummarna att vi vinner OS guld på söndag. 

 

Hade supersvårt att sova igår kväll, Jonny jobbar natt, å på något konstigt vis så har jag jättesvårt att sova. Jag kan var supertrött å så fort jag lägger mej i sängen, så är tröttheten bortblåst. Ja menar, det är ju inte första gången som han jobbar natt, borde ju egentligen vara van vid detta laget. 

 

Var supersugen på att fota när jag hade gått å lagt mej igår kväll, man vad ska man ta kort på kl 22 på kvällen å man ska upp tidigt å jobba. Så är det någon som är sugen på att agera modell, då är det bara att ni hojar till. Ni kanske är lite sugna på att se lite bilder som jag tagit eller?!

 

 

Mitt första månkort, lite fränt att man kan se alla "gropar" i månen

 

 

Fröken Fiona leker modell

 

 

Frida å Jesper, när Charlotte var upp å vi fotade

 

   

Rosor med vattendroppar.

 

Så nu är jag sugen på att fota någons ansikte med vattendroppar på, vet inte hur det blir men man måste ju testa eller hur?! 

 

Puss å kram!

 

Ovido - Quiz & Flashcards