miiinis

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av miiinis - 23 februari 2014 18:45

på att fota rosor med vattendroppar på. Jag vet att jag har varit ute efter att det har regnat på sommaren å försökt få till en bra bild med vattendroppar på. Men va fasen, det kan man ju fixa själv inne. Att jag inte har tänkt på det förut, hmmm, ja ja man kan ju inte tänka på allt eller?! 

 

Hur som helst så köpte jag rosor när jag var ner till klingan förut å handlade, så nu har rosorna fått leka modeller. Först så försökte jag att fota dom med ett rosa bling bling halsband jag har, men halsbandet försvann liksom i färgen å sen så blev inte halsbandet nog klart som jag ville ha det. Så jag fotade med våra förlovningsringar istället, är väl inte helt nöjd men det får duga. 

 

 

 

Nu verklingen längtar jag efter sol, det är så jäkla deprimerande att det ska vara mulet å regn varenda jäkla dag. Tänk till våren när det börjar bli varmt å grönt, då är det i alla fall jag som ska ut å fota. Man får ju ingen inspiration att gå ut å fota när det är mulet å grått.

 

Puss å kram!

Ovido - Quiz & Flashcards