miiinis

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av miiinis - 24 februari 2014 19:39

att blogga idag också. Syrran skrev en liten pik på sin blogg (jag vet inte hur man länkar i texten) så nu måste jag väl. Men det kanske är bra att vi pikar varandra, för då är det ju så att man vill ju inte vara sämre än sin syrra med bloggandet.

 

Vad ska jag skriva om idag då, hmm, jo! Har hjälpt mammsen å pappsen med internetbanken. Dom har ju precis skaffat det, å det är lite bökigt i början innan man kommer igång. Å det gick superbra för dom båda. 

 

Har inte tagit några kort idag, det har liksom inte hunnits med. Slutade runt 15:30, handlade lite, åkte hem, vi gick en sväng med terror 1 & 2, var upp till mamma å pappa å vips så var klockan 19:30. Visst det finns ju tid än att ta kort men jag vet inte riktigt vad jag ska ta kort på. 

 

Satt å kollade på kort från Thailand igår, å vad jag saknar det landet. Vi har ingen resa inplanerad i år, så man får kolla på korten å drömma sig tillbaka

 

   

Koh Lipe   

 

Så där ja, nu blev du väl snopen syrran?!

 

Puss å Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards