miiinis

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av miiinis - 1 januari 2016 22:00

Tänkte slänga in ett litet inlägg om julafton, dagen började med att jag jobbade 7-12. Sen var det att åka hem å göra sig iordning för att åka upp till mamma å pappa och fira. Så sen som vi käkade på julafton, har vi aldrig gjort, så innan vi skulle äta, höll jag nästan på att svälta ihjäl.... Men till slut så blev det allt jäääätte mycket mat, man käkade så att magen stod åt alla håll å kanter tror jag. Jag hade med mej vår selfiepinne, så jag terroriserade allt min familj lite, men bara lite    med att vara med på kort. 

 

       

 

 

Det som är det fiffiga med en selfiepinne är, att man kan ta kort på brorsan utan att han märker det   

 

Efter att vi hade käkat så kom tomten...

 

Å Rasmus hade varit en mycket snäll liten kille, för han fick jättemånga fina julklappar. 

 

Det är tydligen lite komplicerat att få ihop en 60 cm Turtel, (som inte har alla grejer.) Typ halva familjen försökte sig på att få ihop den, det slutade med att syrran och Ove fick åka in och byta den.

 

Själv fick jag ett läppglans som det finns en inbyggd LED lampa i, för tillfället så pratar inte min telefon å dator med varann, så jag lägger upp blid på läppglanset sen, när dom blivit kompisar igen.

 

Sen på kvällen så gick jag hem å hämtade mitt vin, så satt jag, Sandra, Lu, mamma, pappa å brorsan och drack lite vin innan Sandra, Lu och jag gick hem till oss och fortsatte dricka lite. Jonny jobbade natt, så han tillbringande natten på Gruvön.

 

Jag och Jonny skickade även en God Jul hälsning till vår kompis på Moonbar vid Bangla Road i Patong

 

Det var allt för idag, imorgon kommer kanske ett nytt inlägg om Nyår.... Vem vet?!

 

Puss å kram!

 


 

 

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards