miiinis

Alla inlägg den 23 januari 2016

Av miiinis - 23 januari 2016 20:05

Då var det dax igen att fixa till naglarna. Hade beställt tid hos Ida på Idis Salong i Grums. Jag var till henne efter att vi hade kommit hem från Thailand, för att fixa till utväxten. Å blev superduper nöjd, så det var liksom ingen tvekan om vart jag skulle gå. Jag har pratat sååååå länge om att gå till Ida å fixa naglarna, men jag har alltid varit lite orolig över hur mina riktiga naglar skulle bli, men eftersom jag hade gjort förlängning i Thailand så kände jag att jag kommer att fortsätta med det. 

 

I alla fall, så var jag dit igår och blev supernöjd och det som är bäst av allt, det är att det är min alldeles egna naglar, utan tipp, bara mina!!! Trodde att dom skulle vara jättemjuka och sköra, men det kan jag inte påstå att dom var (superstolt)

 

Naglar från Thailand:

 

 

Naglar från Idis salong, första gången jag var dit:

  

(Bilden är från Idis Salongs Instagram)

 

Och gårdagens naglar:

     

(Bilderna har Jonny tagit)

 

Hon kortade av naglarna mycket, för dom var jäkligt långa och tänk va lätt det blev att blogga    Är så stolt över att det verkligen är MINA naglar. 

 

Tusen tack Ida för supersnygga naglar!!!

 

Puss å kram!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards